Rietwijkerstraat 52, 1059 XB Amsterdam

Klachtenregeling

De klachtenregeling van Tandartspraktijk De Liefde

Wij doen er alles aan om u een zo goed mogelijke tandheelkundige behandeling aan te bieden en wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks dat kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw behandeling of de manier waarop wij u hebben geïnformeerd. Als u een aangelegenheid heeft over de gang van zaken binnen de praktijk dan vinden wij het belangrijk dat u die met ons bespreekt, zodat wij samen met u een gepaste oplossing te kunnen vinden.

Indien u niet tevreden bent, kunt u uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of de receptie. U kunt telefonisch contact met ons opnemen, per email of via het klachtenformulier op onze website. Wij bespreken uw opmerking intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen zo snel mogelijk weer contact met u op.

Klachtenregeling
Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de ANT en KNMT klachtenregeling waar Tandartsprakijk de Liefde is aangesloten.

De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisaties voldoen aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector (WKCZ) aan iedere zorgverlener stelt. Beide organisaties kunnen bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden. Voor meer informatie kunt u de websites van KNMT en ANT bezoeken. Voor een persoonlijk advies of informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), 0900 20 25 012 (0,90 p.m.)